Kim jesteśmy
Adres naszej strony internetowej to: http://iexperts.pl.
Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy
Dane jakie wymagamy od klienta potrzebne do przyjęcia serwisu to:
- imię i nazwisko
- nr telefonu
- adres e-mail
Wszystkie dane osobowe klienta zbieramy w celu skontaktowania się i poinformowania o kosztach naprawy sprzętu, jak również o możliwości odbioru sprzętu z serwisu.
Komentarze
Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.
Formularze kontaktowe
Dane zawarte w formularzu kontaktowym przechowujemy na okres:
min. miesiąc (w przypadku samego kontaktu/konsultacji, bez naprawy sprzętu)
min. 3 miesiące (okres gwarancji naprawy)
Ciasteczka
Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.
Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.
Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.
Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
Z kim dzielimy się danymi
Dane klientów użyte do przyjęcia serwisu są przechowywane w programie serwisowym, do którego dostęp ma jedynie osoba przyjmująca serwis. Program ten ma swoje wewnętrzne zabezpieczenia zapobiegające jakiemukolwiek wyciekowi danych klienta.
Jak długo przechowujemy twoje dane
Dane klienta są przechowywane przez okres min. 3 miesięcy (okres gwarancji na naprawę), do czasu aż okres każdej gwarancji ulegnie końcowi.
Każdy klient naszego serwisu, który nie chce już korzystać z naszych usług lub któremu minął termin gwarancji (3 miesiące), może zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez siebie. Może również zażądać usunięcia przez nas całości swoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
Gdzie przesyłamy dane
Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.
Jak chronimy twoje dane?
Dane klienta są chronione przez program serwisowy, jak również nasze wewnętrzne zabezpieczenia (często zmieniane hasła do programu, komputera)
Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych.
W przypadku naruszenia prywatności danych mamy 72 godziny na powiadomienie klienta o zaistniałej sytuacji.